Monday, September 7, 2015

შინაარსობრინი სტანდარტები და ინდიკატორები

უცხ.ს.II.10. მოსწავლეს შეუძლია პრესაში გაეცნოს ყოფითი ხასიათის, ინფორმაციულ ტექსტებს (მაგ., საქმიანი განცხადება, ინტერვიუ, ტელეპროგრამა და სხვა) და გაიგოს ექსპლიციტურად მოცემული ინფორმაცია.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
ა) კითხულობს და იგებს საქმიან განცხადებებს.
·          
·           ამოკრებს კონკრეტულ ინფორმაციას.
ბ) კითხულობს და იგებს ინტერვიუს, რეპორტაჟს.
·          
·           ამოიცნობს ფაქტობრივ ინფორმაციას;
·      
გ) კითხულობს და იგებს ტელეპროგრამას.
·           ამოიცნობს პროგრამის ფორმატს (მაგ., კვირის განრიგ, გადაცემის დასათაურებას, არხების ლოგოებ);
·           ამოიცნობს გადაცემის ტიპს;
·           
·           ამოიცნობს კონკრეტულ ინფორმაციას (მონაწილე, შემსრულებელი, დღე, დრო და სხვა).
) კითხულობს და იგებს დაიჯესტს:
·           ამოიცნობს თითოეული ამბის ზოგად შინაარს;
·           სათაურს აკავშირებს შინაარსთან.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    უცხ.ს.II.18. მოსწავლეს შეუძლია შექმნას სარეკლამო ხასიათის ინფორმაციული ტექსტი (ბუკლეტი, აფიშა).
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           განსაზღვრავს საკომუნიკაციო სიტუაციას (ავტორ, რეკლამის მიზან, ტექსტის ფორმატ, ადრესატ);
·           იგონებს სათაურს;
·           წერს ილუსტრაციის კომენტარებს;
·           ლაკონურად ადგენს ძირითად ტექსტს (ანოტაციას);
·          
·           ფაქტობრივ ინფორმაციას დაურთავს შეფასებებს.უცხ.ს.II.23. მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           სვამს და პასუხობს კითხვებს ნაცნობ თემატიკაზე ( მაგ., ჩაცმულობა, საყვარელი გმირი, ჰობი, თავისუფალი დრო, სკოლა, მეგობრები და სხვა);
·           მონაწილეობს სიმულაციურ სიტუაციებში (მაგ., მაღაზიაში, ექიმთან, დაპატიჟება, შეხვედრის დანიშვნა და სხვა);
·         
·           სათანადოდ რეაგირებს თანამოსაუბრის რეპლიკებზე;
·         
·           პასუხობს ნასწავლი ტექსტის გარშემო დასმულ მარტივ კითხვებზე;
·           გამოხატავს ემოციებს, შეხედულებებს, განწყობილებას;
·           აფასებს მოვლენებს, ფაქტებს, ადამიანებს;
·        
 უცხ.ს.II.29. მოსწავლე იჩენს ინტერესს და ავლენს ტოლერანტულ დამოკიდებულებას უცხოენოვანი ქვეყნის კულტურისა და სოციოკულტურის თავისებურებების მიმართ.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           ამოიცნობს საზოგადოებაში ქცევის ეტიკეტს, წესებს და იცავს მათ სიმულაციური სიტუაციების გათამაშებისას;
·           მშობლიურ ენაზე სვამს კითხვებს/ითხოვს განმარტებას კონკრეტული სოციოკულტურული საკითხების გარშემო;
·           კორექტულად გამოთქვამს საკუთარ აზრს, შეხედულებას, დამოკიდებულებას კულტურათა თავისებურებებზე მსჯელობისას.


No comments:

Post a Comment